joi, septembrie 04, 2014

Odihna, tratament si recuperare.

Iată un sondaj efectuat la cald (și la propriu și la figurat) pe litoralul românesc: 

1. Numiți primele cele mai importante trei lucruri pentru voi in concediu:
Femei:
a. Bronzul.
b. Bronzul.
c. Crema autobronzantă.
Bărbați: 
a. Berea.
b. Berea.
c. Berea.
2. O seară perfectă la mare:
Femei:
a. Plimbare romantică pe faleză. 
b. Cină romantică la o terasă pe malul mării. 
c. Plimbare cu trăsura.
Bărbaţi:
a. Plimbare romantică pe faleză urmată de bere.
b. Cină romantică la o terasă pe malul mării cu bere ieftină. 
c. Plimbare cu trăsura până la cea mai ieftină terasă cu bere.
3.Care este durata optimă a unui sejur pe litoral?
Femei:
a. Minim cinci zile, maxim doișpe. 
b. Până se definitivează bronzul.
c. Oricât de mult e nevoie să prindă un bronz perfect.
Bărbați. 
a. Cât ţin banii de bere.
b. Până se termină banii de bere.
c. Până vine frigul și nu mai intră berea.
4.Cum alegeți locul unde faceți plajă? 
Femei:
a. Cât mai aproape de apă (se știe ca apa ajută bronzul) .
b. Un loc unde să poată fii admirate.
c. Cât mai departe de alte femei mai tinere sau mai slabe. 
Bărbaţi:
a. Lângă terasa cu cea mai rece bere. 
b. Lângă terasa cu cea mai ieftină bere. 
c. Cât mai aproape de terasa cu cea mai ieftină și cea mai rece bere. 
5. Ce vă deranjează cel mai mult la litoralul românesc?
Femei:
a. Zilele innorate.
b. Faptul că nu se poate face plajă noaptea.
c. Prețul prea mare al cremelor autobronzante.
Bărbați: 
a. Coada la bere. 
b. Berea caldă. 
c. Timpii morţi când se schimbă butoaiele cu bere.
6. Ce considerați că trebuie schimbat la serviciile de turism estival?
Femei:
a. Mai multe magazine destinate femeilor.
b. Mai multe saloane de infrumuseţare.
c. Preţuri mai mici la cremele autobronzante.
Bărbați:
a. Mai multe terase și baruri cu bere.
b. Mai multe tipuri de bere .
c. Prețuri mai mici la bere. 
7. Ce regretaţi când vă întoarceți acasă?
Femei:
a. Că nu m-am bronzat îndeajuns. 
b. Că nu am avut parte de soare pe tot parcursul zilelor.
c. Că nu am bronzul colegei-prietenei.
Bărbaţi
a. Că nu am băut câtă bere mi-am propus.
b. Că nu am calculat corect bugetul alocat pentru bere.
c. Că am descoperit prea târziu locația cu berea cea mai ieftină. 
8. Ce vă propuneţi de la următorul concediu?
Femei:
a. Să fie intr-un loc unde soarele străluceste 16 ore.
b. Să mă bronzez până ma inegresc. 
c. Să mă aleg cu bronzul perfect.
Bărbați:
a. Să fie intr-un loc in care curge bere la chiuvetă. 
b. Să fie lângă o fabrică de bere.
c. Oricum, oriunde, oricât, cu oricine, bere să fie.
La acest studiu au participat femei și bărbați de toate vârstele, etniile, religiile și din toate mediile. Studiul s-a efectuat pe un eșantion reprezentativ, persoanele care au răspuns cu "nu știu" ~ "nu sunt din localitate" nu au fost luate in calcul, ci trimise la bronzat respectiv la bere.
Cum ar spune un filosof chinez din America cu cetățenie dublă româno-machidonească din Făurei: Q.E.D.
Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu