sâmbătă, decembrie 12, 2009

Mama-i numai UNA!

Mi-am amintit zilele astea bancul cu "Mama-i numai UNA! " . Asta m-a facut sa ma gandesc la MAMA. Logic! Si, m-am straduit sa incerc, sa fac o "lista" . Ce lucruri MARI, interesante, inteligente, folositoare, am invatat de la mama. Iata cam cum arata lista:
- Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA:
"Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am
terminat de facut curat!"
- Mama m-a invatat ce e RELIGIA:
"Roaga-te sa iasa pata aia din covor!"
- Mama m-a invatat ce e LOGICA:
"Pentru ca asa am zis eu,de-aia!"
- Mama m-a invatat ce e IRONIA:
"Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pentru care sa plangi!"
- Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL:
"Uita-te la murdaria de pe ceafa ta! "
- Mama m-a invatat ce e VREMEA:
"Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea!"
- Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII:
"Eu te-am facut,eu te omor!"
- Mama m-a invatat ce e RABDAREA:
"Asteapta numai pana ajungem acasa!"
- Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT:
"Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata!"
- Mama m-a invatat ce e GENETICA:
"Esti exact ca taica-tau! "
- Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC:
"Inchide usa dupa tine. Ti se pare ca te-ai nascut intr-un cort? "
- Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA:
"Cand o sa fi de varsta mea, o sa intelegi! "
- Mama m-a invatat ce e JUSTITIA:
"Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact ca si tine! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu