sâmbătă, decembrie 12, 2009

Aaaa, si BANCUL, Da!

Aaaa, si bancul cu "Mama-i numai una!" Nu puteam sa il sar.
- La scoala, compunere. Tema: MAMA-I NUMAI UNA! Ionescu, sapte anisori: - Aseara, mama mi-a facut baitza, mi-a calcat hainutele, mi-a spus o poveste, m-a sarutat pe frunte, mi-a spus Noapte Buna, si m-a invelit! MAMA-I NUMAI UNA!
Georgescu, sapte anisori jumate: Azi dimineata, mama m-a trezit, m-a sarutat pe obrajori, mi-a pregatit micul dejun, pachetelul, m-a imbracat si m-a adus la scoala. MAMA-I NUMAI UNA!
Bula, zece anisori si ceva: Aeara, am ajuns acasa, mama era pe balcon la o tigara si un rachiu. M-am dezbracat singur, m-am spalat pe manute, am intrat in bucatarie, si i-am spus ca imi este foame. Mama a zis sa deschid frigiderul pentru ca sunt niste chiftele acolo. L-am deschis, m-am uitat si am strigat: MAMAAAAA E NUMAI UNAAA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu