luni, august 17, 2009

Si Bigiesii se insoara, NU?!


Mi-l amintesc pe Toma de pe vremea cand era Tomitza. Azi s-a insurat. Fost coleg de generala cu Hilke, fratele meu, azi bodyguard, Tomitza a devenit familist. Si cum in casa mea s-au tinut petreceri, zile de nastere, taieri de mot, ruperi de turta, ruperi de cap, parastasuri, de ce nu si o Barbierire. Pe aceasta cale anunt vecinii ca ; NU, nu m-am insurat, nu am fost nas, iar acordeonistul a cantat pentru Toma. Si limuzina tot pentru el, ma rog mai mult pentru sotie. Ma alatur si eu celor ce l-au felicitat, (in timp ce scriu articolul asta sigur se apropie momentul
tortului ) si ii urez, pe langa traditionalul si deja enervantul "Casa de Piatra" , "Interventii" cat mai putine, cat mai multe ture de noapte, dar acasa, actiuni in forta, prin parc cu caruciorul, cand va veni vremea, si de restul ce-si mai doreste el! PS. Baaa, dar chiar mi-o luati toti inainte? Raman ultimul?!?
Fost bodyguard la BGS si el. Va imaginati?
Sa va aud ca nu gasiti loc de parcare cand veniti la mine! Asta cum a gasit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu