luni, august 17, 2009

Piatra crapa capu' - n patru, si FICATU' !

" Eu m-am insurat intre doua deplasari" mi-a spus candva Alexandru Turbatu, pe vremea cand era Director Tehnic la mine la cooperativa. Stiti ce fac eu intre doua deplasari? ALTA DEPLASARE! Uite asa iar mi-am dat kilometrajul peste cap. Plecat vineri dimineata la Piatra Neamt, ajuns in Bucuresti duminica, Ghencea pana la unu noaptea, luni dimineata spre Brasov, de acolo marti la Timisoara, miercuri spre Bucuresti, joi iar in Ghencea, vineri - sambata - duminica Turnu Severin. Daca cei ce merg prin toata lumea se numesc Globetrotteri, eu care ma invart doar in tara asta obosita, cum dreacu' m-oi intitula?!?! "Casa de Copii nu e Acasa" , era mesajul unui spot video legat de copiii parasiti, iata ca nici casa mea nu prea mai e acasa! Mi s-a spus ca in felul asta n-am sa ma insor niciodata... Ba am sa ma insor, in Piatra Neamt, in Craiova, in Timisoara, in Cluj (NU, Ancuta, nu este o cerere in casatorie, e doar un exemplu) . Despachetez bagajul doar pentru a-l impacheta din nou. Am sa incep sa imi las din haine prin fiecare oras, sa imi fie mai usor. M-am saturat de Loganul ala care imi este mai casa decat casa, de soselele care nu se mai termina niciodata, de popasuri la benzinarii, de stadioanele patriei, de colegii mei, BAH NU VA MAI HALESC!!! HUOOOO!!! Am obosit sa imi vad casa doar pe intuneric, pe mama doar la telefon, prietenii doar pe mess! Dar viata e frumoasa! Cum imi spune varul meu Johny ( stiti ce e varu' meu Johny? Bodyguard! ) - CE VIATA AI NASHULEEE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu