luni, august 17, 2009

Recomand Punct Ro. Oana, Pensiunea Oana!

Cum dai sa iesi din Piatra Neamt, spre Bicaz, (Bicaz i love you ) , pe stanga, in dreptul unei benzinarii Petrom, se afla Pensiunea Oana. Nea Omu' (cum i-am spus noi) , Domnu' Voda (pe numele sau) ne-a intampinat cu traditionalele strangeri de mana, vin, palinca si afinata. Sa nu uit de cas, urda si telemeaua adusa la masa fix de la si de catre producator, nea Hulpei. Am luat si pentru acasa, dupa ce ne-am lesinat pe munti, vizitand stana si alegand urda si casul direct de la "uscat" (un filmulet pe tema asta va fi gata cat de curand). Revenind la pensiune, recomand apartamentul cu patru camere, un living imens si o bucatarie pe masura. Aer curat, gratare, sprituri, afinate, palinci, Brutus, care stie sa "play dead", prietenii noi legate. Cam de asta aveti parte daca alegeti sa stati la Pensiunea Oana si nu la un hotel obosit. Noi cu asta ne-am ales. Aaa, bine si cu un ficat mai mare! Dar se merita. Trust me!

El e Brutus. Nu va faceti griji, se preface!


Pe aici am umblat pe la Stana, dupa cas si urda!

Asa isi racesc ciobanii berea, logic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu