vineri, mai 22, 2009

Casa Presei, nu-i Acasa!!!


Iata ca s-a intamplat! Dupa ani de zile de experienta, dupa sase numai la aceasta cooperativa, dupa milioane de kilometri prin deplasari, dupa nopti pierdute si negasite nici pana azi, dupa schimbari de locatii, sefi, situatii, dupa mutari dintr-un departament in altul, dupa sute de mii de fire de par albe, dupa cateva sute de grame de ficat stricate, dupa dureri de cap, mui, puli, isterii, dupa zile caniculare, ploi, furtuni, ei bine dupa atatea si multe altele, era normal ca prin atata experienta sa ma SEFUIESC. Da, m-am SEFUIT si eu, ce ...! Oficial de Luni, neoficial de joi, Litza va coordona echipa de cameramani (operatori imagine) de la departamentul stiri! Nu vreau sa sune a lauda, decizia a fost luata de altcineva si mie doar mi s-a comunicat, nu am avut de ales, iar dezavantajele, pentru ca avantaje nu prea sunt, ar fi ca prestez mult mai mult, am o responsabilitate pe care nu mi-am dorit-o niciodata, am program fix, ce faceam inainte voi face si in continuare, si pe acelasi salariu! Asa ca nu sariti sa va bucurati pentru mine. Este totusi un pas in plus, o avansare spre apogeul carierei mele in televiziune, cariera pe care vreau sa o inchei cat mai curand, pentru a ma dedica in totalitate firmei care merge de la excelent in sus. Asa sa imi ajute D-zeu! Ps. Dansul, felicitarile si masa vor avea loc la cantina populara, la o data ce o voi comunica cand o sa vreau EU! Comentarii??!!

Un comentariu:

  1. Sefu', acum se schimba situatia, nu numai iei, ci mai si imparti. Ca si sfat, ca am auzit si eu la altii .... tre sa ai grija ce alifie folosesti de aici inainte .... de spate sau de fata : )) . Fiind sef , toate cererile de aici inainte tre sa aiba antet gen : Jidvei, Ursus, altele din aceeasi categorie .
    Hai numai bine ... si nu uita un lucru, sa nu ai impresi ca esti cine stie ce sef , esti un sefulet mic mic . O sa-ti schimb numele in agenda telefonului in " Litza ZA Little BOSS " . De acum o sa sughiti mai des .

    RăspundețiȘtergere