marți, mai 26, 2009

Blestemul Doamnei Baba!

Prima oara cand m-am prezentat la noua cooperativa m-am ratacit prin labirintul ce se numeste Casa Presei. Luni, in prima zi de functie, am intarziat, apoi m-am ratacit again. Azi ma intalnesc la metrou cu colegul-prieten Alex. Sa traiti, sa traiti! In statia de autobuz ma interesez la ghiseu despre "portofelul electronic" pus la dispozitie de RATB. Incredibil de amabil capul din spatele geamului incepe sa imi explice tot ce stie despre subiect. In spatele meu o Doamna Baba nu se poate abtine si incepe: - Hai Domnu cu explicatiile ca am pierdut toate autobuzele! - Sunt trei sute de autobuze pe traseul asta, Doamna, e imposibil sa le pierdeti pe toate! - Da, dar eu merg la servici! - Pai si pe mine daca ma vedeti asa frumos imbracat si fardat credeti ca merg la discoteca?! Doamna Baba murmura ceva in barba si urca intr-un autobuz. Eu cu colegul-prieten la fel. Din statia Aviatorilor catre Piata Presei un singur autobuz nu ajunge. Ala in care ne-am urcat noi! Cred ca stiu ce a murmurat Doamna Baba; o "incantatie-blestem", un acatist, un pomelnic ceva.... Si a functionat! Asa am intarziat si in a doua zi de functie! Si ziua abia a inceput! Sunt curios ce urmeaza! Tine-ti Aproape!!!

Un comentariu:

  1. Domnu "sef " care esti
    Incaraca mata sa mergi cand te duci la serv . de la Aviatorilor pana la Casa Presei pe jos prin Parcul Herastrau. E mult mai bine ,placut si scapi si de babele din autobuz si de pe langa el. Garantez ca nu o sa mai intarzii.

    RăspundețiȘtergere