sâmbătă, mai 30, 2009

Nu am avut L' Incontro!

Din ciclul Recomad Punct Ro, astzi un local unde puteti manca bine si foarte bine: L' Incontro. Pe strada Postavarului, la numarul 92, undeva prin Salajeeaan, dupa Cimitir pe dreapta, putin mai sus de Billa, se afla de ani buni de zile, L' Incontro. Astazi, avand in vedere ca asteptam sa plec spre Timiosara, m-am gandit sa nu mai fac deranj pe acasa, si sa iau (iar) masa in oras. Nu am ales la intamplare aceasta locatie, ci stiind de ani de zile ca se mananca foarte bine, la preturi ochei. Asa ca, neavand L' Incontro, am rezolvat repede un Mix Grill, Garnitura de Cartofi Prajiti, Ciupercute cu Piept de Pui si Sos de Vin cu Smantana, plus Papanasi, si inevitabil doua Beri. Total saptezeci roni, in doi, deci aproape ieftin! Toaleta curata - curata, servirea ochei, preturi pe care ti le poti permite si in alte zile decat 15 si (sau) 30, mancarea ca la mama acasa! Mai recomand: Tigaie Picanta, Ciuperci cu Telemea, Ciorba de Burta si Pizze-le. Unitatea noastra va doreste: Pofta Buna!!!
BURSUCUL GASTRIC.

2 comentarii:

  1. Daca ai facut aceasta recomandare, ma indoiesc atunci de recomandarile trecute pentru ca de la L`incontro mi se trag toate bubele de pe fata de care nici acum nu am scapat.
    am facut o toxiinfectie alimentara de toata frumusetea.Aparent, se mananca bine.Eu mancam de cateva ori pe saptamana la ei, ca erau in fata blocului meu si.Acum, nu as mai manca nici daca mancarea ar fi preparata in fata mea.
    Am o ciuda pe ei de cate ori ma duc la dermatologie....

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa precizez:stateam cate 25 minute pana venea cineva sa ne intrebe de sanatate....

    RăspundețiȘtergere