luni, mai 18, 2009

Nu conteaza cat de lung ai parul, important e unde-l irosesti!

Locuiesc singur, impreuna cu cele doua pisici ale mele: Pisi Mic si Pisi Mare! 21 respectiv 26. De ani, nu de vieti! Ne intelegem de minune, mai ales ca ele sunt surori. Una la Floreasca si una la Municipal. Dar destul cu vorbaria aiurea, despre altceva vreau sa va vorbesc: Despre "Alopecia Androgenetica". Adica caderea parului. Eu stau bine, al meu doar a albit dar se tine bine. Al lor nu prea... Casa mea e plina de par de diferite dimensiuni si culori. Parca as face colectie. A doua zi dupa ce aspir apar alte fire, din ce in ce mai multe parca. In pat, sub pat, in bucatarie, pe masa, sub masa, in baie, pe masina de spalat.... Daca imi amintesc bine am avut chiar si un cosmar legat de firele de par. Am cautat pe Google principalele motive ale caderii parului la femei. Am aflat ca un scalp contine in medie 100 000 de fire, si ca este normal ca 50 - 100 de fire sa cada pe zi. Tare! Iar unul din motive ar fi ceva legat de cauze genetice, un grup de hormoni (astia de cand umbla in grupuri? ) , testosteron, si dihidrotestoteron. Deci s-ar putea sa nu fie vina lor ci a mea! La naiba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu