luni, februarie 23, 2009

Psihologi din toate tarile...Uimiti-va !

Nici nu stiu exact cum s-a numit "simpozionul" asta,sau targ,sau ce-a fost."Atelierul de Psihologie" scria la intrare....Cam multi psihologi pe metru patrat ce-i drept.Bine ca am stat departe de ei.Ori se reorientau profesional,ori scriau o carte despre mine,daca stateam de vorba cu ei.Ideea e ca,acest "atelier" s-a tinut in cadrul Muzelui de Arta Constanta.Am stat 3 zile printre tablouri si alte opere de arta,cat sa recuperez si sa iau si avans pentru mult timp.Doua opere mi-au atras atentia in mod deosebit; Rugaciosii,cum i-am numit eu...si...Ajutaju' ! Iata imagini cu aceste opere,una mai de arta decat alta.Desi nu vi se pare,au o mare legatura intre ele,pe langa faptul ca se afla una in vecinatatea celeilalte.Rugaciosii se roaga la D-zeu? Se! Daca te gandesti la un incendiu zici "Doamne fereste"? Zici! Ambele fac parte din stilul "impresionist",adica lasa o...impresie.Sculptura reprezinta dupa parerea mea trei statuete care se roaga,iar pictura in antiteza cu frigul de afara,reprezinta focul si caldura ce arde in fiecare dintre noi.In aceasta minunata pictura,autorul a reusit sa aduca intr-un mod armonios impreuna insusi reteta vietii;apa si focul.Dupa cum se observa locul ales pentru ca ochiul privitorului sa cada asupra acestei capodopere nu este intamplator.O femeie...un buchet de flori...egal foc...Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu