sâmbătă, februarie 28, 2009

Doar o vorba sa-ti mai.... pun !

Nu vreau sa fac pe desteptu' sau sa ma dau mare, dar, in ultima vreme m-am tot gandit la niste expresii pe care le folosim foarte des. Multe dintre ele sunt folosite gresit, iar pe altele le folosim fara a le cunoaste exact semnificatia. Am sa incerc sa dau cateva exemple cu comentariile de rigoare "a la Litza" ;
- Iti inchid telefonul in nas! - Cand vorbim la telefon folosim mana, urechea, si gura... nasul nu are nicio legatura.
- Am muncit ca un caine! - Sincer nu am vazut, la noi in tara cel putin, caine sa munceasca.
- Suntem la ani lumina departare de americani! - Anii lumina masoara distanta, nu timpul!
- Ai baut ca porcu' ! - Ati vazut porci in carciumi?
- Sunt lihnit de foame! - Nici nu ai cum sa fi lihnit de altceva.
- Ma doare in cot! - Sigur v-ati lovit cel putin odata in cot... doare al dreacu'.
- Fac ce vrea muschii mei! - Trecand peste greseala gramaticala, e vorba de o boala. (cand muschii nu te mai asculta)
- Urata boala a avut omul ala! - Dati-mi un singur exemplu de boala frumoasa.
- A avut zile! - De ce nu a avut ore, sau luni, sau ani? La urma urmei se ureaza "La multi ani! " Nu?
- Nu va suparati, caut strada Batistei! - Nu ma supar, cautati-o !
- Sa mor io! - De ce sa nu moara altu' ?
- In ultimul hal! - Cum arata primul, sau pen-ultimul hal?
Ps. - Delfinii sunt mamiferele cu inteligenta cea mai apropiata de oameni. Asta inseamna ca sunt multi delfini prosti pe lumea asta!

Un comentariu:

  1. Da, da...foarte interesant.
    Ce zici si de asta: mi-a impuiat capul. Sa vezi cand or creste puii mari si vor face oua. s-ar putea chiar sa-ti creasca pene :)
    Te intreaba cate unul ce-ai facut si tu incepi si insiri: am facut asta, am dres asta. Si la final iti spune: Mare branza. De unde tragi concluzia ca cine spune ca in Romania curge numai lapte si miere nu este chiar asa departe de adevar.

    RăspundețiȘtergere