miercuri, noiembrie 19, 2008

SIAMO INSIEME IN QUESTO...

Totul mergea minunat intre noi.Ne intelegeam de minune.Desi nu aveam foarte multe in comun,ma accepta asa cum sunt.Accepta pana si faptul ca mai pierd noptile si ca,consum alcool!In ultima vreme ceva numai mergea ca la inceput.Mi-a trasmis semnale numeroase dar eu nu le-am vazut!Incercam ca atentia sa-mi fie distrasa de altceva(si am reusit).Atunci a incercat sa-mi “gadile” constiinta.Intr-o zi,care nu anunta nimic rau,ci dimpotriva,a lovit!A cerut Pauza!Parca mi-a cazut Cerul in cap.Nu pot sa cred ce aud.Am vazut in momentul ala toate semnalele pe care incercase sa mi le arate.Credeam ca nu exista Tu si Eu,ci Noi!Da!Era clar!Numai puteam continua asa.Imi e al dreacu de greu sa recunosc,dar asa e!FICATUL meu are nevoie de o pauza!Il simt batran si obosit!L-am fortat la capacitate maxima in ultima vreme…DAR BAH…PAUZA IEI CAND VREAU EU…SA FIE CLARRR!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu