vineri, noiembrie 21, 2008

A MURI INSEAMNA A PLECA PUTIN...



Dimineata devreme,cinci,mai exact.Ajung acasa,vad lumina la fereastra vecinei mele,Doamna Rusu.Gandesc cu voce tare;"Ce boala am pe batranii astia care nu au somn!"Am intrat in casa,am savurat o bere,am scris ceva pe blog,despre spotul pe care tocmai il filmasem,apoi somn!Ma trezeste un telefon pe la noua,altul pe la zece,zece si ceva,si un sms.Ma ridic din pat mai obosit decat venisem acasa.Ma indrept parca teleghidat spre dus,in timp ce din sistemul audio rasuna o muzica vesela.La dus,fredonez fara voce cateva refrene de incurajare(urmeaza iar un lung sir de deplasari si eu sunt rupt).Cand ies din dus,trec prin dreptul micutului geam al bucatariei,si,observ ca este acoperit cu ceva pe afara.Ceva e rezemat de geamul meu.Nu dau importanta,si ma pregatesc de plecare.Deodata aud voci in dreptul usii!Doua voci usor necunoscute,iar una dintre ele "concluzioneaza" sec;"A scapat saraca ,ca prea se chinuia!"Intr-o fractiune de secunda imi vine in minte un "scenariu" real!Stiu exact si ce e rezemat de geamul meu!Deschid timid usa de la intrare,si ce vad?!Doua basmale negre,lumanari aprinse,un "steag" negru,si rezemat de geamul meu sicriul vecinei!Una din basmale imi raspunde din priviri..apoi cu o voce gatuita de durere abia reusind sa-si pastreze lacrimile;"S-a stins azi-noapte,pe la doua".Eu ma gandeam ca nu are somn,si ea,dormea somnul somn!Ma intorc rapid si opresc muzica.In afara de "D-zeu s-o odihneasca",nu pot spune nimic.Nici nu vad ce asi putea adauga.Plec de acasa,iar pe drum ma gandesc la vecina.Chiar se chinuia in viata!Mai mult,in ultima vreme nici eu nu i-am facut viata prea "comoda"!Dumnezeu sa va odihneasca,doamna Rusu!Si sper sa ma iertati pentru tambalaul,si scandalurile din ultima vreme,si pentru fiecare ocazie in care v-am suparat!Am sa am grija de flori!Si....cand va intalniti cu bunica mea,sa nu-i spuneti tot ce am facut in casa pe care a iubito atat de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu