miercuri, noiembrie 19, 2008

PE PLATOURILE DE FILMARE


E cam cinci dimineata,cinci si ceva.Savurez un pahar de bere si o tigara.M-am intors de la filmarea unui spot publicitar.Eu,cameraman,luminist,sunetist,putin regizor,putin mai mult scenarist.In rolurile principale bunul meu prieten TT,si 90.60.90 (nu-i dau numele real pentru a-l "proteja" pe TT).Trei locatii diferite,lumini,aranjamente,caterinca (in loc de cathering),atentie,motor...actiune!Filmare exterior;frig,trecatori neatenti care trec prin cadru.Alta dubla.Locatie interior;o garsoniera nou amenajata!Am facut deranj,am lipit pe pereti tricouri,steaguri fulare.Domnisoara 90.60.90 pe tocuri,batai in teava,vecini nervosi.Arta cere sacrificii,da,dar nu pentru vecini.Ora 3 dimineata,toti obositi,irascibili,ma cert cu regizorul,tipam unul la altul(sorry Blackie!).Trebuie sa terminam!Inca o fortare si gata.TT joaca excelent,desi e la primul rol (rol pe dreacu,nici nu e actor).Bravo mane,la multe cadre expresia fetei tale face tot spotul!Intr-un final am terminat.Am fost atat de fericiti incat am vrut sa aplaudam,dar ne-am abtinut pentru ca sigur bateau vecinii iar in teava.Va iesi ceva tare frumos.Trecem la portofoliu.Multumiri Annei Marie (machiaj) si Mihaelei (gazda noastra) pentru rabdare, si, sorry pentru injuraturile care ne-au mai scapat!

Un comentariu:

  1. ai uitat sa multumesti asistentei (in speta make-up artistului si gazdei) pentru asistenta de regie. Ce-i drept trebuie sa recunosti ca au fost idei inspirate din cand in cand :P
    La mai mare!

    RăspundețiȘtergere