joi, septembrie 11, 2014

Poezie aproape tristă.

Am să mă bag in pat acum, dar n-am s-adorm
Am să mă răsucesc să caut somn,
Am să fac rost de rimele "furate" 
La poeziile-ncepute și-așa lăsate. 

Am să privesc cu ochii-nchiși la stele
Am să incerc să număr bune dar și rele,
Am să incerc să nu mai văd dacă se poate
Vise-ncepute și-apoi așa lăsate.

Am să mă rog in fiecare seară la alt Sfânt 
Am să ii număr in Cer și pe Pământ, 
Am să mă-ntreb dacă-s curate
Rugi incepute și neterminate.

Am să ascult sunetul nopții 
Am să schițez zâmbetul sorţii,
Am să incerc să duc departe
Promisiuni 'ncepute și-așa lăsate.

Am să vă las să mă citiți in continuare 
Am să ascult voci interioare, 
Am să incerc să las deoparte
Nopți începute și neterminate.

Am să prezint poveste zâmbitoare 
Am s-o arăt din cap până-n picioare,
Am să vă pun la toți și toate
Măști incepute și neterminate.

Am să adorm acum, căci gata-i rostul in astă seară 
Am să visez un singur vis așa' ntr-o doară, 
Am să mă odihnesc in pernele curate
Cu visul despre lucruri terminate...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu