luni, iunie 16, 2014

Rezistenţa din nunţi

          Sau 1001 de nunţi și Ali Ba Ba și cei 40 de toţi.

Mi-am tras "iecolari" vorba lu' fiica-mea. Cineva care știe ce vorbește mi-a spus că am hernie de disc, spondiloză și că există șansa să fac scolioză. I-am spus că nu am cum pentru că nu merg pe centură! Mă iertați, mie a așa ceva imi sună.
Corect ar fi fost ca tata să-mi explice inainte de intrebarea idioată a copilăriei "ce vrei să te faci când vei fi mare?" că meseriile se împart in două categorii mari și late; hemoroizi sau varice... Adică, ori o meserie de stat in cur, ori una de stat in picioare. "Ideal" ar fi câte puţin din fiecare. Părul ţi se albește oricum după nouă-zece ani. Pe cartea de muncă. Mai sunt niște unii tare simpatici care o bagă p'aia cu "meseria te alege pe tine"! Să ii spună asta unui vidanjor...el o să zică ce meserie de câcat are. 
Acest film este inspirat din fapte reale. Personajele, numele și cifrele au fost modificate in scop dramatic:
- Am consumat 1320 kilometri de casete și 11.234 de giga spațiu. 
- Am apăsat butonul Rec de 12.539 de ori, am răsucit inelul de sharf de 101.311 ori și la diafragmă am umblat de 204.556 de ori. 
- Am schimbat 55.653 de acumulatori și 21.302 baterii.
- Am ars 202 becuri și  10 de leduri. 
- Am făcut albul de 10.002 ori, de 16 ori greșit. 
- Am privit de 203.189 de ori prin ocular și de 311.443 de ori pe Lcd-uri. 
- Am lucrat cu 12 tipuri de camere video și 5 de aparate foto. 
- Am filmat 283 de nunţi, 91 botezuri și tot atâtea cununii.  
- Am văzut 1023 de restaurante și 98 de corturi. 
- Am ascultat 112 formaţii, cântăreți și Dj. 
- Am cunoscut 602 miri și mirese, 701 nași și nașe, (ai mei not included). 
- Am intrat in 123 de coaforuri și 64 de saloane de machiaj.
- 181 de modele de verighete și 73 de tipuri de buchete de flori mi-au trecut prin faţa ochilor.
- Numai puţin de 85 de turte și doar 9 hore in faţa bocului.
- Am participat la 113 ședințe foto in 94 de locații diferite.
- Doar in 11 case de căsătorii dar 83 de biserici am intrat de fiecare dată cu același scop.
- De departe record absolut la cifre al acestei  "statistici" , 897.321 de pupături, dar doar 321 de îmbrătisări.
- Am văzut 6.999 de invitaţi și tot atâtea stiluri de dans. 
- 10.500 de hore, 600 de "meniaito" și 283 de dansul miresei. 
- Am cunoscut 53 de tipuri de bețivi, 180 tipuri de rochii de mireasă, 210 costume de mire, 600 de ospătari și 150 de barmani.
- 300 de "ia-ţi mireasă ziua bună" și fix tot atâtea "la mulţi ani-uri". 
- Am fumat 300 de pachete de ţigări, am băut 600 de litri de apă minerală, 64 găleți de cola si 6 cafele. 
- Am mâncat 202 fripturi, 700 de sarmale și 802 tipuri de tort.
- Fundul meu a stat pe 156 de tipuri de scaune in faţa a 45 de tipuri de mese.
- Am mers cu 13 tipuri de limuzine și 6 mașini de epocă.
- Am prins 504 răsărituri cu niște străini, 102 ploi, 34 ninsori dintre care 6 abundente, 89 de zile caniculare, toate tipurile de coduri și 8 luni pline.
Și lista poate continua dar am să ma opresc aici pentru cei care au avut răbdarea dar și nebunia să citească până in momentul ăsta.
Pentru restul, dar și pentru mine urmează "Va urma"!
Multumesc părinților, soției, colegilor, prietenilor, de cele mai multe ori și-și, dar in special multumesc corpului și psihicului meu!
Hai somn ușor oricând va-ţi fi culcat!
Și nu uitaţi: Când voi vă treziți din somn eu atunci mă duc să dorm!!!

                               Text Kostell Smith

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu