luni, octombrie 14, 2013

Bascalie!

Din ciclul, ţi se poate intampla oricui, s-ar putea ca pe unii dintre noi sa te dea afara.
Tata, mi-a spus ca la prosti și la nebuni e bine sa le dai dreptate intotdeauna. Nu-i asa?!?
Sunt nehotărît! Ba nu, nu sunt!
Nu te contrazic, iti spun doar ca n-ai dreptate.
Cu ce ajutor iti pot fi de folos?
Ce faci baietii? Tu bine, eu?!
Viata e greu, trebuie sa descurcă- te!
Eu cu mine insumi, in sinea mea de om uman, ca suflet omenesc.
Cunoști pe cineva care...dai o bere?!
Sfârșit de weekend placut!
Eu nu sunt contracronometru, sunt contracontraceptivelor!
Pune mâna și sicrie acolo!
Numai cine nu cunoaște, nu știe!
Să ne fie de bine glumele!
Vă doresc o zi in continuare si va multumesc pentru ocazia de care ati dat dovadă!

                                                                                             Text : Cristi Liteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu