sâmbătă, septembrie 28, 2013

Amintiri din copilarie.

Stiti expresia "cand eram eu mic"! Ca sa nu uitam de unde am plecat, hai sa ne amintim...
Cand eram eu mic... "saream la castane"
Cand eram eu mic... scriam "numele prostilor pe toate gardurile"
Cand eram mic... spuneam "stop ales masina mea"
Cand eram mic... faceam "pace-pace intre doua dobitoace"
Cand eram mic... iarba insemna "verde stop"
Cand eu eram mic... stiam ca "magarul duce o hartie, pan' la primarie"
Cand eram eu mic... alegeam "flori, fete sau baieti, melodii sau cantareti"
Cand eram eu mic... musai trebuia sa "stai acolo usturoi, ca stai bine pe butoi"
Cand eram mic... "urma scapa turma"
Cand eram mic... T.O.M.A.N.A.P nu era un partid.
Cand eram eu mic...trebuia sa fi atent, pentru ca "ursulet de catifea, ce se da nu se mai ia"
Cand eram mic... daca "plecai la plimbare, pierdeai locul de onoare"
Cand eram eu mic... cantam "caramida noua, da Doamne sa ploua"
Cand eram mic... venea "vacanta cu trenul din Franta"
Cand eram eu mic...trebuia sa ai grija ce spui, pentru ca "cine zice ala este, ca magaru' din poveste"
Cand eram eu mic... si incepea sa ploua, insemna ca "babele se oua"
Cand eram mic... iarna, cel mai tare claxon era "partie ca scartaie"
Cand eu eram mic... "la popa la poarta, era o pisica moarta"
Cand eu eram mic... daca oboseam spuneam "piua"
Cand eram mic... o palma insemna "leapsa" un sut "bîza"
Cand eram eu mic... fotbalul se traducea "diri-diri"
Cand eram mic eu... un hattrick insemna "sut-bara-gol, portaru-n curu' gol"
Cand eram mic... la "2-2 se schimba terenul"
Cand eram eu mic... eram eu cu Ovidiu, Traian si "restul lumii"
Cand eram mic... aveam "dublura" si "faceam schimb"
Cand eram mic eu... armata insemna "tara tara vrem ostasi"
Cand eram mic... limba engleza insemna "oan, ciu, fri, Pamela vrea copii"
Cand eram eu mic... toti stiam rusa... "nu zait, nu pogodi"
Cand eram mic... P.R. insemna "comandant de detasament"
Cand eram mic... Botezatu insemna "sarafan"
Cand eram eu mic... eram fericit cand "eram de serviciu la scoala"
Tare dor imi e cateodata de toate astea!

                                                                           Text : Cristi Liteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu