vineri, aprilie 02, 2010

Doua bancuri pe care nu vreau sa le tin doar pentru mine.


1.
Un ungur, un tigan (a se citi rrom) , si un roman pescuiau. Prind pestisorul de aur!
- Acum ca m-ati prins, asta e, nu am ce face, sunt dator sa indeplinesc trei dorinte.
Astia trei deja isi frecau mainile.
- Dar... fiind criza, mai baieti, una de fiecare!
Se baga repede ungurul in seama, si zice:
- Ma pestisorule, eu am o dorinta foarte mare! Se poate ca noi ungurii sa traim cu toti undeva intr-un loc, numai noi, sa ne intelegem bine, sa prosperam, sa fim fericiti pentru totdeauna. Si, daca se poate acel loc sa fie Ungaria.
- Se rezolva! Zise pestisorul si dadu din aripioara lui magica.
Tiganul zise si el:
- Mancati-as icrele lu' matale pestisorule, eu as vrea, ca toti tiganii, si rudari, si caldarari, si gabori, toti care este, sa traim si noi la gramada, sa fim fericiti, sa nu ne furam unu' pe altu', sa prosperam toti intr-un loc. Si ma gandeam in India frate ca acolo e locul nostru.
- E rezolvata si asta!
Acum, romanul se uita la pestisor, se scarpina la ceafa, isi freca barba, si intreba:
- Zici ca numai e niciun ungur in tara la noi?
- Nu romane, sunt toti acolo unde si-a dorit unguru' .
- Tigani, tigani mai sunt?
- Toti in India dupa cum si-au dorit.
- Mdea... Atunci... DA-MI O COLA!!!


2.
La scoala intreaba invatatoarea:
- Copii, care este cea mai puternica moneda din lume?
- Leul!
- Euro!
- Lira sterlina!
- Francul elvetian!
Bula , si el cu mana pe sus:
- Ciocanul Libanez, doamna!
- Bula, esti nebun! Nici nu exista moneda asta. De unde iti veni?!?
- Pai, doamna, am auzit la sora mea cand a spus : "Daca imi mai da libanezul doua ciocane imi iau masina!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu