miercuri, martie 31, 2010

Parcare pe care.

M-am mai laudat pe aici ca mi-am luat permisul?! Parca da! Si l-am luat pe bune. Fara spaga, fara "atentii". Am invatat. Mult. Dar, nu-mi aduc aminte sa fi vazut printre sutele de semne de circulatie pe acesta. Sau asta e nou. A aparut pe strazi, dar nu si in cartile de specialitate? Se prea poate. Nici semnele de circulatie din "cartea aia albastra" nu-mi pareau mie extrem de logice, asta cu atat mai putin. Nu inteleg cateva lucruri. In primul rand scrie STOP. Deci te opresti! Asta inseamna jumatate de parcare. In al doilea rand, faptul ca locul este platit nu obliga la nimic. Bunicul meu are un loc platit deja, undeva pe deal, si nu se supara daca il incalzeste cineva pana "parcheaza" el. In al trei-lea, dar (apropos de bunicu' ) nu in ultimul rand, daca ar fi sa respectam semnificatia semnului putem parca sambata, duminica si in sarbatorile legale. De ce? E simplu, atunci nu merg copiii la gradinita! Si inca ceva. Ce facem cu cei care nu cred in semne?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu