sâmbătă, martie 13, 2010

In Canada, unii sunt destepti de nu dau in gropi.

Erau candva niste actiuni umanitare, verzi, ecologiste, cum vreti sa le spunem, gen "Adopta un spatiu verde" sau "Adopta un caine fara stapan". Mdea! Cum suna "Adopta o GROAPA" ?!? Sa ai tu groapa ta, doar a ta. Sa o uzi, sa o sapi, sa o ingrijesti. Sa creasca mare. Sa faca alte gropi mai mici. Niste gropite frumoase si ascultatoare, care la randul lor sa creasca si ele mari... Eu zic sa umanizam gropile. Doar fac parte din viata noastra. Sunt peste tot cu noi, mai ceva ca sotia, mama, sora... De sotie mai scapi, de gropi nu prea. Ele te insotesc la serviciu, acasa, la sifoane, la carciuma, la munte, la mare, in orice imprejurare! Groapa sora, groapa prietena, groapa surogat, groapa colega, groapa vecina... Gropile nu sunt ale noastre, si nici ale copiilor nostri, ci... Asa ca, HAI! Adopta o groapa!
Nu aveti de unde sa stiti, dar pe spatele acestor gropi scrie MADE IN ROMANIA. De unde stiu eu? Pai fratilor, au fost ale mele!!! Am adoptat cateva gropi cat erau mici, le-am crescut, le-am invatat o limba straina, cei 7 ani d'acasa, apoi le-am trimis la munca in Canada. Si produc saracutele! Imi e teama in schimb sa nu se obisnuiasca cu viata de acolo si sa nu mai doreasca acasa...




Un comentariu:

  1. Tare ideea. Pana sa vad ultima poza, am crezut ca gropile alea sunt pe bune si eram si putin intrigat pentru ca nu vezi asa ceva in Canada. Super tare. A cui a fost ideea ? A ta ?

    RăspundețiȘtergere