duminică, august 09, 2009

Duminica foarte dimineata!

Cine credeti ca era azi, duminica dimineata, pe la patru jumate pe Aeroportul Otopeni? EU! Bine, eu si Duhu' . (Sa traiti, domnuuu Toleaaaa! ) Pe la cinci fara ceva, o vesta verde cu burta si statie emisie - receptie vine la noi. Ne priveste suspect, misca usor spranceana stanga spre sus, cautand timid microfonul pentru a afla el singur de unde suntem. Pana la urma ne intreaba cu o usoara urma de dispret : "DE LA CE ANTENA SUNTETI? " Ne facem ca nu intelegem, el repeta intrebarea, apoi il lamurim. Dupa cateva minute ajung niste colegi de la postul Acasa. Il vad pe "badigard" in spatele lor, ridicandu-se pe varfuri cautand microfonul. De data asta se lamureste singur, si, anunta victorios prin statie : "ACASA LA PLECARI ! " Vine si personajul nostru, unu' de antreneaza la Dinamo. Un minut si douazeci de secunde! Atat am filmat. Multumesc inca odata Trustului, si ii dedic inca o ODA. PS. Ce m-am gandit io in dimineata asta? Frate, sti unde se vorbesc cele mai multe limbi straine? LA AEROPORT! Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu