miercuri, iulie 08, 2009

Ziua cea mai INGRATA.

Am prins Ziua Americii, Ziua cea mai Aglomerata, Ziua cea mai Lunga, chiar si Ziua lui nea Gigi, la mine la cooperativa. Nu ma asteptam, si nici nu imi doream vreodata sa prind si Ziua cea mai INGRATA! S-a intamplat ieri, Marti, 7 iulie 2009. Ziua in care 70 ( da ati citit bine, saptezeci) de oameni, colegi de-ai mei, au devenit fosti colegi de-ai mei. Fiecare sef de departament a primit o lista. Cu nume. Acele nume (pentru unii doar nume, pentru mine persoane) trebuiau anuntate ca sunt someri. Si nu oricum, ci de la ei putere pentru ca trebuie sa-si dea demisia. Ei bine, am primit si eu o astfel de lista. TREI, erau acolo. I-am convocat la o bere. Bem una, bem doua, vine si al TREIlea. Ii suna telefonul, raspunde, apoi se uita la mine intreband daca zvonurile sunt adevarate. Zambesc, si dau afirmativ din cap. - Cati? intreaba el. - Jumate, zic eu. - Adica cati? insista. - TREI, in plm!!! - Si care sunt aia trei? intreaba, moment in care se uita la ceilalti doi colegi, si cu el TREI.... TREI Doamne si toti TREI! Inteleg toti care a fost ideea cu berea! Urmeaza injuraturi, amenintari, intrebari... mui! Cu trecerea orelor aflu mai multe nume, de la diferite departamente: Patrascoo, varul meu George,colegi care imi devenisera prieteni, prieteni care imi devenisera colegi. Oameni cu care am impartit mii de kilometri de deplasari, dureri de cap, de stomac, cu care am impartit intarzieri de salariu, nopti nedormite, oameni cu care am prins rasarituri si apusuri in cooperativa, sunt acum doar niste nume pe niste liste. Oameni pe care chiar eu ii adusesem in firma. Oameni care si-au petrecut ultmii 5 - 6 ani mai mult la servici decat acasa, care au stat mai putin cu familia lor si mai mult cu "familia Telesport" (brrr suna a secta) . Ei bine, 70 dintre acestia, au plecat acasa cu coada intre picioare si cu putin vant facut pe scari, plus un sut in cur. UN FLEAC, NE-AU "DECIMAT" !
PS. Sa nu crezi in sefu' nici cand te scoate la bere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu