marți, iulie 07, 2009

And God Said: Let There Be Rock!

A fost Bestfest....
Ultima zi de Bestfest a fost dedicata "roacherilor" . Desi au cantat mai multe trupe, toata lumea a asteptat Manowar. Si eu!
Cel mai mult m-a bucurat faptul ca pe o raza de 5 km, nu am vazut niciun manelist, niciun tricou cu Maical, niciun tricou mulat cu scrisuri aurii!

Roacherii au asteptat CUminti si Cu bere sa inceapa concertul. Si eu la fel.
Una dintre cele mai proaste idei: sa aduci zeci de vitrine pline cu inghetata la un concert unde sunt mii de rockeri, treizeci de grade afara, si o suta de dozatoare de bere.
In schimb o idee geniala a avut Ciuc: "la zece pahare goale aduse la noi, un pahar de bere gratis" ! Nu am vazut atata curatenie la niciun concert. Un pahar gol nu gaseai pe jos.
Curate si toaletele. Pareau putin dintr-un film Sf, dar nu erau.
Cam asa s-a vazut show-ul din locul unde "parcasem" eu.
Show total, sunet foarte puternic.... atunci cand se auzea... De doua ori a luat foc generatorul si a lasat scena muta si pe intuneric.
"Uite, asa se vine la un concert rock, bai tata, nu cu Matizu' ! " i-am spus lui tata la sfarsitul concertului.
Trupa rock care detine un record de "cea mai zgomotoasa trupa" (record depasit chiar de ei, de doua ori) , si un record de "cel mai lung concert rock" de 5 ore si un minut, a venit si-n tara noastra de-a cerut pamant si apa.... Ba nu, tot ce au vrut cei de la Manowar a fost sa cante, asa cum o fac ei: tare!!! Nu i-a lasat echipamentul Made in China din Romania! Generatorul no.2 a cedat de doua ori, nereusind sa faca fata echipamentului audio adus extra de trupa. Fanii au trecut peste, mai ales cand solistul trupei, Eric Adams, a tinut un "discurs" de 5-7 minute intr-o romana aproape fara greseala. Ne-a spus ca tot ce stia el despre tara noastra e legat de Contele Dracula. Pe care nu l-a cunoscut, dar a cunoscut o fica de-ai lui care cica suge mult mai bine decat taicasu' . Si, pentru ca le-a placut, vor mai veni in Romania.
Organizare ok, desi nu am inteles partea cu jetoanele; un jeton 5 lei, orice produs minim un jeton. Bere rece, buna si multa, rockeri adevarati, peace, si miros de iarba, multa iarba. Rock rules!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu