vineri, iulie 03, 2009

Pacat de Concediu... sau... Concediu de Pacat... sau de...!

Fusesem 5 zile la mare cu cooperativa, si ma bucuram in sinea mea ca mi-am pregatit pielea pentru bronzul din concediu ce urma. De fapt m-am ars ca prostu'. Urma sa ma mai "ard" odata. Varianta cu 5 zile in Bulgaria, all-inclusive, soare, bere rece cu prietenii, castele de nisip cu copiii, si alte activitati recreative, s-a dus pe apa sambetei. Sau cum zice un coleg de-al meu din Maramures: "S-a dus p..lii de zestre!" Am ales varianta cu no. 2 (ordinea e intamplatoare), si anume cateva zile pe langa Sibiu (aer curat, liniste, sanatate frate si viata de noapte...) In spiritul ideii "cum sa-i mai dam un sut lui Lytza" a cazut si asta! "Lasa ca si in Bucuresti e ochei" am zis. Ma trezesc dimineata, mai "vegetez" in pat, Discovery, National Geographic, apoi in fiecare seara cu rolele in parc plus o bere cu cine a mai ramas prin Bucuresti si nu e in concediu. Ce a iesit pana la urma? Goana dupa parchet partea a doua. Tata reamenajeaza sufrageria si cine sa-l ajute? Nu stiam ca tapetul se pune asa usor ( a se citi greu al dreacu' ) . Cat despre plimbarile in parc... n-a fost zi sa nu ploua seara, exact cand imi propuneam sa ies eu. Cu ceva tot m-am ales: "ceva" la ficat! Am baut, am fumat, si.. lucru ce nu-l mai facusem de mult, am gatit. Intr-o seara lasagna, in alta supa crema de ciuperci, gratare, mujdei, pastrame. Si iar am fumat! Mai am putin, foarte putin din concediu, si sunt curios ce "surprize" imi mai rezerva viata!?! Sambata o onomastica stropita cu multa bautura si gratare, duminica un concert Manowar!!! Suna bestial, numa' sa-mi iasa! Oricum sigur va ploua... iar de luni cand ma voi intoarce la cooperativa... pe cat punem pariu de-o CANICULA?!!? Pacat de concediu... sau concediu de pacat! Sau de ...ahat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu