miercuri, iulie 01, 2009

Cireasa de pe... Coliva!

Exista o emisiune la Prima Tv cu un "format" foarte "talentat". "Cireasa de pe tort" se numeste. Pana astazi nici macar nu mi-a atras atentia, nici macar promo-ul, nici macar "zapand". Fiind in concediul meu de ..ahat, in seara asta am urmarit cateva minute aceasta emisiune, manat de curiozitatea de telespectator, dar si de cea de operator imagine ( a se citi cameraman). Invitati de "marca" , de "renume" , de..geaba...marinela nitu, nick de la N&D, un mare atlet care chiar nu avea loc in peisaj, si marele, da' ce zic io marele... Micutul Mare sorinel copilu' de ceva... de geaba as putea adauga. Lasand la o parte stupizenia subiectului emisiunii, saracia vocabularului personajelor, expresiile de genul "sa mor io" , sa "moara gicu", sa moara cineva ... am observat un lucru al Dreacu' de intersant! Desi "emisinunea" incearca, dar nu si reuseste, sa promoveze bunul gust si retete complicate de gatit, desi tot felul de "vedete" gatesc mancaruri exotice, mai mult sau deloc, in emisiunea asta, cand toata lumea sa aseaza la masa.... NIMENI, dar absolut NIMENI, NU SE SPALA PE MAINI!!! Bun exemplu dau vedetele noastre! Macar la sfarsitul emisiunii sa apar un mesaj... Don't try this at home.. fara sa va spalati pe maini! Daca apar manifestari neplacute, schimbati postul, emisiunea, vedetele, mancarea...TARA! PAREREA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu