joi, aprilie 02, 2009

O zi de... pacat!

Vremea ploioasa din dimineata asta m-a facut sa imi schimb usor planurile. Asa ca mi-am ocupat jumatate de zi cu oarece activitati gospodaresti plus un film (Valkyrie). Pe la 16.00 putin ispitit de vreme, am iesit prin zona. Trebuia sa merg la OTP sa scot ceva bani de pe card, apoi la BancPost sa ii depun pe alt card (combinatii a la Litza). Intre cele doua banci dau pe la Biserica Sf. Constantin si Elena din Piata Muncii. Vroiam sa vorbesc ceva cu Cineva... Hmmm, la Biserica nu doar ca era inchis, dar suna si alarma! M-am retras usor intimidat de sunetul puternic al alarmei si de iminenta aparitie a agentilor de paza, care nu-i asa, trebuiau sa apara in maxim 2 minute. Sau 3, sau 5. Sau deloc, dupa cum am descoperit la intoarcere, cand alarma suna la fel de zgomotos. Se pare ca D-zeu are propiul Lui serviciu de paza si protectie... Cu ultimul numar din Academia Catavencu sub brat, aducand usor cu un pensionar trist, ma indrept spre Parcul Titan cu gandul sa citesc si ma imi pun ordine in ganduri. In parc, SURPRIZA! Santier in lucru! Zgomote de picamere, excavatoare si ceva muncitori. Iar bancile ude si murdare. M-am intors acasa, la problemele mele, incercand sa ma gandesc cum ies din belele tot in micutul meu sanctuar. Cred ca ma doare iar capul. Viata de pacat.. zi de pacat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu