joi, aprilie 02, 2009

Fabricat in Romania.

Sunt fabricat in Romania! Cu piese romanesti. Din constructie sunt obisnuit sa fiu ospitalier, sa cred in D-zeu, sa imi iubesc parintii, sa traiesc de la un salariu la altul, sa am incredere in oameni, sa fiu roman. Din (ne) fericire, cand am fost fabricat s-au pus prea multe piese la partea cu increderea in oameni. Cineva, un muncitor neatent, sau poate prea zelos, a scapat mai multe piese. Drept dovada, "pun botu' " la oricine. Ma poti pacali ca pe un copil, desi am o varsta, cu o "ciocolata" sau o "bomboana" intr-un "ambalaj" stralucitor. Si... nu ma las! Cu cat mi-o fur, parca de-al dreacu' ma ambitionez sa am incredere in oameni. Si ei mi-o trag! Eu ma ridic, ma scutur de praf, si o iau de la capat. E parca un ciclu care nu se mai termina. Tatal meu mi-a spus odata... "Un sut in CUR un pas inainte" Atunci i-am replicat, fara sa dau prea multa atentie; " Da, dar un genuchi in COAIE, e o tavaleala prin iarba" Ma gandesc sa imi pun niste aparatori! As vrea sa ma fac tigan (scuze,rrom) , sau poate eschimos, eschimosii sunt mai reci. Parerea mea! Chiar, exista pastile de nesimtire?!? Ps. Acest text este un pamflet! Persoanele care se regasesc in el sunt rugate sa se adreseze medicului sau farmacistului. Daca apar manifestri neplacute inseamna ca se simt. Daca nu, inseamna ca imi sunt prieteni si pentru asta le multumesc sincer!

Un comentariu: