luni, martie 02, 2009

Avem Prim - Ministru maneloman!

"Am motor cu reactor, jupanul jupanilor / Si-am un creier supersonic / Ce gandeste ielectronic". NU, nu este slogan electoral, desi ar putea fi, sunt versurile unei manele. Am fost week-end-ul asta la un botez, si, nu mi-a venit sa cred ce vad; solistul formatiei care intretinea atmosfera (una foarte manelistica) semana izbitor cu Primul Ministru, domnul Emil Boc. Sunt destui "trubaduri" printre politicieni dar, la domnul Boc nu ma asteptam sa aiba asa un repertoriu... Un manelist se aseamana destul de mult cu un politician ; castiga bine, mai ales din "dedicatii". Amandoi te mint ca viata e frumoasa si tu esti fericit, au burta, gusa, si manelistul si politicianul doarme ziua, apar la fel de des la televizor, si unul si celalalt incalca legea, nu isi declara averile, merg la curve, cateodata chiar impreuna. Asemanari ar mai fi, iar despre deosebiri nu are rost sa vorbesc. Revenind la domnul Boc Manelomanul, sau sosia dansului, care mi-a zapacit creierii, scarita, nicovala, pana si icterul , toata noaptea cu un "potpuriu" manelistic de neuitat, ma gandeam sa nu cumva sa fi luat parte, fara sa vreau, la un complot la nivel national,pus la cale de "grupuri de interese" (a se citi oligarhi) de "manelomanizare" a populatiei.... Si inceputul acestei "campanii' consta, nu in a pune manelisti in locuri cheie de conducere din politica, ci, invers.... Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu