marți, ianuarie 27, 2009

Love is in the air! The air that i breath!

Exista o melodie la unele posturi de radio in "heavy rotation",care ma streseaza! "Inima mea e ca un hotel",zice....Adica ; scump,lenjerie murdara,toaleta ne-dezinfectata,prosoape care zgarie,mic dejun de rahat,capac de toaleta care te ciupeste de buci...si altele...Pe ideea asta pot spune ca,casa mea e ca un motel,ca o carciuma,ieftina...Prea multa lume trece pe aici fara sa plateasca nici macar ce consuma! Nu ma deranjeza,chiar imi face placere.Dar totusi,am o "mica,mare rugaminte"! Numai lasati mesaje pe faianta in baie....! "Love is in the air"?!? La cata lume ajunge sa foloseasca toaleta mea,in cel mai "sanatos" mod....numai LOVE nu e in aer...Orice se simte in aer,mai putin dragoste.Parerea mea! Mirosul ala nu e mirosul Dragostei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu