miercuri, ianuarie 28, 2009

3 IN UNA...

Adica 3 mici evenimente de sarbatorit intr-o singura zi.Sau 3 motive pentru una bucata sticla sampanie.3 in una....Si anume ; 1. Sunt un mic patron. 2. Am gasit vecin. 3. 1000 (o mie).Mai exact ; 1 - Astazi am luat actele firmei.Nu a mea,eu sunt doar actionar,nu asta e important.UNIKT MEDIA SERVICES SRL exista oficial.Viitorul suna promitator legat de activitatile noastre. 2 - Am rezolvat si "problema" cu viitorul meu vecin.Un prieten bun isi deschide firma de paza.In garsoniera de alaturi va functiona un dispecerat.Avantaj eu! Paza non-stop,supraveghere video,si mai ales vecini pe care nu ii pot deranja cu stilul meu de viata. Si....3 - Tot astazi,vizitatorul cu numarul 1000 (o mie) , a intrat pe blogul meu.Ma felicit,ma pup in frunte,imi dau o bere,si merg sa pun sampania la rece! Lytza rules! Ps. Mama ce narcisist suna textul asta.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu