sâmbătă, noiembrie 08, 2008

QUID PRO QUO

Zilele trecute m-am reintalnit cu "prietenul meu teoriticianul" cum ii place sa se autointituleze!Am stat de vorba la o bere(eu) si un suc(el)...(incearca incet incet sa renunte la toate viciile din viata lui,eu nu!) Am discutat o multime de subiecte,nu are rost sa le expun aici.Spunea ca de ceva vreme,vede viata in alb si negru!Rau si bine!Ori,ori!Are universul lui,mic si organizat,in care nu prea intra nimeni!Am incercat sa citesc printre randuri si am inteles!A luat o hotarare sa-si schimbe vederile asupra vietii!Are dreptate!In universul lui!M-am gandit mult la toate "teoriile" lui legate de "subiect" si, m-am hotarat!!!De acum incolo.....nu...nu voi devenii "teoritician",nici filosof!Dar...ma voi ghida dupa ideea..."QUID PRO QUO!" Pour le connaisseur!Mai ales pour "Le Grande Connaisseur"!

Un comentariu:

  1. Ce cretin si amicu asta al tau! L-ai intrebat daca a castigat ceva din asta?
    As paria ca nu :)

    RăspundețiȘtergere