joi, noiembrie 06, 2008

ISUS VINE! FA-TE CA CREZI!

GLUMEAM ZILELE TRECUTE,INTRE DOUA LIVE-URI CU TREI COLEGI DE-AI MEI!ZIC.."BUAI!IESE OBAMA PRESEDINTE IN STATE.NU E BINE FRATE!".."DE CE MAH?"..INTREABA UNUL DIN COLEGI?..."PAI VINE SFARSITUL LUMII BOULE !"...ZIC EU!.."KKT"..SE STRAMBA EL!"NU STI MAH DESTEPTULE CA E UNA DIN PROFETIILE LUI NOSTRADAMUS??!"....INSIST EU.AM INCERCAT SA CITEZ CAT DE CAT DIN MEMORIE CATRENUL CARE PREZICEA SI ARGUMENTA CEEA CE SPUNEAM EU...AJUNS ACASA AM CAUTAT PENTRU MAI MULTA EXACTITATE...SUNA CAM ASHA.."...dupa conducatorul negru din Vest se va fi ridicat si un Papa negru, care va insemna sfarsitul lumilor”!DECI...MAI E PUTIN! SFARSITUL A INCEPUT!ISUS VINE,FA-TE CA CREZI!

2 comentarii:

  1. Credinciosule...in primul rand nu mai posta cu majuscule, ca e al naibii de obositor sa te urmareasca cineva . Daca o faci din cauza ca nu stii care cuvinte se scriu cu litera mare...da-mi un beep, te sun eu si te ajut:)
    Apoi, sunt multe voci care ziceau ca sfarsitul lumii va fi daca va ajunge McCain presedinte. Am citit undeva, intr-un ziar, o analiza foarte completa asupra acestui aspect, si asa scria. Tu zici ca e invers.
    Eu va zic sa lasati prostiile in pace.
    Am auzit si la Revelionul 1999-2000 ca... "gata! e ultimul an al nostru". am mai auzit si ca intram in gaura neagra formata de acceleratorul de particule care s-a stricat intre timp.
    O sa ne sfarsim cand vrem noi.
    Iar eu o sa vbesc cu Smith (Will, nu Kostell) sa ma invete cum e cu supravietuirea, ca am vazut ca in "I, legend" stie sa se tzina bine;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi dar cine e NOSTRADAMUS asta : e cumva o bautura :):)
    Dar crezi ca NOSTRADAMUS "fuma" cand scria.

    RăspundețiȘtergere