miercuri, octombrie 29, 2008

Catavencu-Nichita-Google-YouTube-Iubirea

De cele mai multe ori cand mananc citesc.De cele mai multe ori citesc Academia CATAVENCU.Azi am facut la fel.Pe penultima pagina ca in fiecare saptamana exista o rubrica numita "Amintiri din scriitorie",un fel de jurnal de-l lui NICHITA Stanescu scris de Stefan Agopian.In timp ce citeam m-am gandit ca nu am mai citi o poezie de foarte mult timp...Avand la indemana internetul asta s-a putu rezolva usor...cu o cautare pe GOOGLE.din cele aproximativ785.000 de rezultate am accesat cateva din primele.Incet incet am ajuns pe un link care m-a dus pe YOUTUBE,unde am descoperit o poezie numita "IUBIREA".Nu as fi ascultat-o deloc,chiar vroiam sa inchid pagina,dar mi-a atras atentia faptul ca este recitata de Marcel Iures,un actor pe care il am la suflet.Am ascultat-o desi trec printr-o perioada in care simt nevoia de bere,iarba si prieteni nu iubire.Am ascultat-o de doua ori chiar.Nu am plans,nu am cazut in butoiul cu melancolie,ci,mi-a placut.Pur si simplu mi-a placut!Pentru cei care au rabdare si nu numai recomand trei minute(are fix trei minute)de meditatie....Va las pe voi sa comentati,desi nu cred ca e cazul...PS. CLICK PE TITLU PT REDIRECTIONARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu