miercuri, septembrie 01, 2010

Fa un copil sa fi si tu cineva!

E

Am fost week-end-ul trecut la un botez. Sa filmez. Da vladut mai am si alte venituri, si imi merge, sa mori tu! Asa, scuzati paranteza! Si eram la botez. Antren, muzica buna, mancare ochei, afara 38 celsius, eu 38 tot celsius, durere in gat, nas infundat, coafura rezista. La un moment dat bunicul copilului, care parea a fi organizator, finantator, entertainer, si fericit, pune mana pe microfon si anunta, citez : " Doamnelor si domnilor, prieteni... acum surpriza serii, va canta "mama lu' Delia Matache" ! " Aplauze. "Mama lu' Delia Matache" canta. Foarte fain de altfel. "Mama lu' Delia Matache" chiar are voce! Melodii de dans, de pahar, mai noi, mai vechi. Aproape uitasem de cele 38 de grade ale mele. Foarte frumos! Sfarsit, multumiri, aplauze, ovatii, fluieraturi, toate pentru "mama lu' Delia Matache". Petrecerea s-a terminat devreme, dar mi-a ramas pana tarziu in minte intrebarea : cine e "mama lu' Delia Matache"?!? 
PS. Apropos, de astazi numai sunt Litza, sunt "tata lu' Raisa Maria" 
Asa ca - Fa un copil, sa fi si tu cineva!!!

Un comentariu:

  1. Litzene, lasa-l in pace pe sclavul ala de la Dolce. O fi el plin de bani dar e o sluga ordinara ca e prea prost ca sa-l fi pus pe el cineva manager pe valoare. Da-i in gatu' masii de curve masculine si de taraturi.

    RăspundețiȘtergere