joi, august 12, 2010

IASIn'town city...

Ma uitam candva la un film. Cu niste actori care vorbeau intre ei. Frumos film, dealtfel. Unul dintre actori se numea Nicholas Cage. E unul dintre preferatii mei. Si, mi-a venit un gand in minte. Sau, mi-a venit in minte un gand, ca nu prea imi mai amintesc. Daca tot se traduc si se adapteaza, dialogurile din film, si titlul, de s-ar traduce si numele actorilor?! In rolul principal... Niculae Colivie. Parerea mea! Din pacate am stat pret de cateva minute si nu imi venea in minte, si nici in gand, alti actori. In schimb, am incercat alt exercitiu de imaginatie. Am incercat sa traduc in engleza numele unor localitati celebre din Romania. Iata ce a iesit:
Adunatii Copaceni - Gathered Tree People
Afumati - Neversober
Baicoi - Youball
Buhusi - Boo
Buzau - Really Fat Lip
Calarasi - Silly-dressed Folks on Horses
Ciorogarla - Nigger-River
Constanta - The Steadiness
Dor Marunt - Miniature Melancholy
Husi - Shoo
Navodari - Networkers
Onesti - The Sincere
Pitesti - Youdohide
Satu-Mare - The Rather Roomy Rural Community
Slatina - Slut Tina
Slobozia - A Very Wrong Local Tradition
Târgu Frumos - The Aesthetically Pleasing Bazaar
Urlati - Gimme Some Noise
Voluntari - Town of Unpaid Assistants

2 comentarii: