vineri, august 20, 2010

Am facut-o si p'asta!

A fost nunta cu cea mai tare peripetie din viata mea! Alexandra super ochei. Mario, desi din alta tara, Guatemala, super de gasca. Ceva invitati romani, restul americani si spanioli. Se vorbeau mai multe limbi. Eu vorbeam, eu cu mine insumi, pe limba mea. Gargarita era in travaliu exact cand se fura mireasa. In asta consta peripetia! Dupa cum chiar Gargarita a prezis, eram la filmare cand pe lume venea Pui de Om. Dand dovada de un iesit din comun simt profesional am reusit sa imbin una cu alta. O nunta foarte faina, oameni de pe multe meleaguri, emotii, de data asta mult mai multe din partea mea decat din partea mirilor, reteta a ceea ce a iesit! Sincer imi amintesc foarte putine momente. Vizita la spital intre furtul miresei si tort, telefoanele de la spital, bucuria enorma de proaspat tatic, oboseala, emotiile, gura uscata, felicitarile...
Felicitari Alexandra si Mario! Bine ai venit pe lume Raisa Maria (pintzi) !

ALEXANDRA & MARIO [ HDV 1080i ] HIGHLIGHTS from unikt on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu