joi, noiembrie 05, 2009

Fotbal.. inclusive....

Lucrez in presa. In presa sportiva mai exact. Deh, trebuia sa am si eu un defect, nu?! In sport, ca si in alte domenii exista oameni si oameni. Vanghelii, Basesti, Elene, Iliesti, Boci, se gasesc si in sport nu doar in politica. Fotbalul fiind considerat sportul rege, voi incepe cu niste "bule" care apartin unor mari oameni de fotbal:
- "Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!"(Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in campionatul 1994/95)
- "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."(Gigi Becali)
- "Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1."(Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)
- "Suporterii nostri sunt 80 la suta din Bucuresti si 40 la suta din provincie".(Ionel Danciulescu)
- "Sunt momente cand joci bine si pierzi sau nu castigi".(Vasile Maftei)
- "Sunt pesimist. Cred ca putem invinge Olanda".(Nicolae Mitea)
- "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv".(Marius Maldarasanu)
- "Nu pot sa spun ca am plans, dar mi-au dat lacrimile".(Cosmin Moti)
- "Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier". (Cornel Dinu)
- "Daca am avut ceva probleme cu Moldova, nu inseamna ca va fi la fel cu Olanda. Va fi un meci mult mai dificil".(Victor Piturca)
- "Sincer, mie nu-mi place sa ma duc la Vaslui! Pai, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu si scria "Popa prostu".(Ionut Popa)
- "Rapidul fara spectatori, e ca o ... " Gigi Netoiu se baga in vorba ca virgula intre subiect si predicat." (Adrian Paunescu)
- "Important e punctele".(Gica Hagi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu