miercuri, octombrie 14, 2009

LITEANU Legacy.

M-am gandit la o idee! Si de curios ce am fost am pus ideea in practica. Am dat cautare pe Google "liteanu". Spre surprinderea mea am gasit ceva ceva... Iata ce inseamna pentru lumea intreaga LITEANU : Un cantaret de muzica religioasa pe nume Ovidiu Liteanu,

Gheorghe Liteanu (n. 1888; d. 1959) - general român, care a luptat în cel de-al doilea război mondial, Emil Liteanu, fotograf (amator sau profesionist, nu-mi dau seama), un liceu pe nume
culmea din orasul Liteni, SC LITEANU SRL, o firma din Muntenii De Sus, un oarecare Liteanu care are un cont pe 220.ro, Liliana Liteanu, Logistics manager at Mark Pharmaceutics , un Liteanu Bogdan Dumitru pe Facebook, cu foarte putini prieteni, Lector Universitar Dr. Victor Liteanu, Catedra De Chimie Anorganica Facultatea de Chimie si Inginerie Chimica, Sanda Liteanu, poate cea mai cunoscuta Liteanu din tara, mama lui Stefan Banica Jr.
Despre varfurile mostenirii Liteanu nu are rost sa va vorbesc, dar voi aduce aminte: Liteanu Marian si Elena, singura lor calitate este ca sunt parintii mei, Liteanu Costica, nea Costicka pentru prieteni, fost militian, fost dragor, actualmente tzaran de Furculesti, mare amator de tulburel. Bunicka, Ghina Liteanu, batrana si bolnava, Ionica Johny Liteanu, bodyguard, var, sot si tata. Adrian Hilke Liteanu, frate de Lytza, decazut din drepturi de catre criza (si Zozo) de la regizor emisie la sunetist, in aceiasi cooperativa (Trust dupa altii) cu cel mai de seama reprezentant al numelui Liteanu, eu , adica Liteanu Costel Cristian Marius, Lytza pentru majoritatea. Operator imagine, blogger, fumator, mare bautor de bere, glumet, simpatic, inteligent si mai presus de toate MODEST. Ei bine, iata in foarte putine randuri ce face LITEANU pentru Planeta Pamant in general si pentru tarisoara asta amarata in particular. NIMIC DEOSEBIT!

Maica-mea mea..
Hilke Liteanu, frate me-leu..
Johny, veri, veri stupid. Stiti ce e varu' meu? Bodyguard!
Bunicka Ghina. Liteanu Ghina. Daca ii pun un sapte langa ochelari e 007.
Nea Costicka. Il cappo din tutti cappi.
Mi. Je. Lytza. Retardo.
Singura fotografie cu TATA. La Vama Veche. Anul trecut parca...

3 comentarii:

  1. auzi? tu cu cine semeni pana la urma dintre parinti? :P :P :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt din Liteni, jud. Suceava. Da add pe mess id-ului victor.ilie Trebuie sa vorbim ceva foarte important. ;)

    RăspundețiȘtergere