sâmbătă, octombrie 10, 2009

Cinci minute.

Ce vrei tu de la Mine, L-a intrebat Dumnezeu atunci. - Nimic! - Nu se poate, fiecare om vrea ceva de la Mine. - Da-mi cinci minute sa ma gandesc ce vreau. Ce sunt pentru Tine cinci minute? A stat si s-a gandit cinci minute, apoi D-zeu nerabdator L-a privit, asteptand o dorinta. - Deci... si a zambit. - Daca tot esti atotstiutor, de ce nu imi spui Tu ce vreau, ce imi doresc?! D-zeu L-a privit si I-a zambit din nou. Bine, uite, am sa iti mai dau cinci minute, cinci minute de-ale Mele sa te mai gandesti ce iti doresti. - Asa putin?! Incepu sa isi faca o lista imaginara cu dorinte, intr-o ordine anume la inceput, intr-una aleatoare apoi, incerca sa se gandeasca si la cei din jurul lui, la cei dragi, la prieteni, la dusmani. Cu gandul sa nu uite pe cineva, dar si cu frica ca cele cinci minute vor trece fara sa termine lista, nici nu si-a dat seama cat timp s-a scurs de fapt, si cat a stat ocupat cu lista. D-zeu L-a privit din nou, la fel cum L-a privit cu cinci minute in urma. De data asta nu I-a mai zambit. - De ce nu imi mai zambesti? - Ai pierdut prea mult timp! - Nu e adevarat, doar cinci minute! Ce sunt pentru tine cinci minute? In timp ce spunea asta a realizat importanta celor cinci minute, importanta oricaror cinci minute, cinci minute de-ale noastre, cinci minute de-ale Lui....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu