miercuri, august 05, 2009

Indianu' poza uite! Sau, unde mi-e locul.



"indianu': zic: deh' futute'n cur litza ca nici aici nu scap de tine! " Indianu' este un foarte coleg din cooperativa. Ne intalnim zilnic prin redactie, pe hol, la tigara, si, (neoficial bineinteles,si nu in timpul programului) la bere. A fost si el in concediu. Ca tot romanul care se respecta (te salut cu respect Maestre) a ales ca destinatie de vacanta (mama, ce-mi place expresia asta) Grecia. Insula Corfu mai exact. La 40 de km de Kerkyra, capitala insulei, la Sidari, si mai exact. De ce insist pe locatie? Pentru ca iata, in sfarsit mi-am gasit si eu locul! Da, fratele meu cu pielea rosie (de la soarele din Grecia) , oriunde vei merge, orice vei face, macar fantoma mea obosita si gresita, si tot te va urma! Si nu esti singurul! Suntem peste tot acasa.... na na na...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu