luni, iulie 20, 2009

Telenovele cu gust de... prost gust.

Am observat "zappand" printre canalele tv numele unei telenovele, unde altundeva decat pe Acasa Tv. "Tequila cu suflet de femeie" pe numele ei de mic ecran. Am dat un search pe "goagle" , "gugle", sau cum s-o numi, si chiar exista. Si, incredibil am mai dat peste una care se numeste: "Fara sani nu exista Paradis". Vazand cat de usor este sa gasesti titlul unor telenovele, m-am gandit sa incerc si eu:
- Femeie cu miros de tuica.
- Fara sani nu esti femeie.
- Femeie cu suflet de femeie.
- Cafea cu aroma de sani cu suflet de tequila.
- Suflet de femeie cu gust de tequila. (cu gheata)
- Femeie fara sani dar cu suflet de tequila.
- Fara femei si tequila nu exista Paradis.
- Paradis fara sani.
- Tequila fara femeie.
Si, preferata mea, ultima dar nu in cele din urma: Sani de femeie cu gust de tequila, in Paradis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu