luni, iunie 22, 2009

Am fost la Mare cu o filMare mica...

Cinci zile la mare, pe banii cooperativei, cu "bilet de voie" de la mogul.... O competitie de fotbal pe plaja, soare, apa rece, berea rece, minoretele asa si asa... Hotel Topaz, camere cu suflet, adica stafii, doua stele, una calatoare una cazatoare, junk food seara la restaurantul hotelului, sprit de la organizatori, un barman nesimtit, hartie higienica comunista... Crema protectoare ieftina = arsuri. Pat de campanie in camera, sorry Dani sti ca nu se mai fabrica bete lungi, iar tu erai si cel mai mic din grup. Club Kremlin, invitati de catre patron, Salut Lutu, multumim! Wisky si energizant, si cateva shout-uri cu naiba stie ce cocktail-uri, alte arsuri, de data asta pe instalatie. O iesire in largul marii cu salupa, cateva mile de la tarm, cu ceva noduri viteza si cateva in gat, la pescuit de chefal. Sprituri pe terasa, beri reci pe plaja, si o filmica, ba si cate o filmare... Cred ca am mai sarit niste intamplari, dar evit sa povestesc lucruri ce m-ar putea incrimina pe viitor.... Concluzia: m-am intors mai obosit decat am plecat! Nu-mi prieste genul asta de mini - vacanta!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu