sâmbătă, aprilie 11, 2009

Size Does Matter! Parerea mea!

Se spune ma MARIMEA nu conteaza... Sanchi! Pana si culoarea conteaza. Parerea mea. Iata dovada! Diferenta dintre doi oameni de stat o face de fiecare data MARIMEA. De acord? MARIMEA tarii pe care o conduce. Se spune ca Presedintele Americii este cel mai puternic (MARE) om din lume. E normal, avand o functie MARE, ca tot ce detine sa fie MARE, puternic, convingator (armata de ex.). Daca Prima Doamna are dreptate si se refera la ce va ganditi voi (perversilor), Doamne fereste sa "ii se scoale lui" sa invadeze o tara ceva, sau sa se puna cu... pe cineva. Pe de alta parte, cealalta Prima Doamna, poate ca se refera la diametru... Sau poate, amintindu-mi un banc cu pescari.... "uite atat avea ochiu".. Ps. Imi cer scuze (preventiv) celor doi MARI oameni de stat, si mai ales serviciilor secrete ce ma vor cauta pentru acest articol, dar am vrut doar un subiect funny pentru blog si atat! Oricum, daca voi fi arestat pentru acest post am sa ajung MARE vedeta.... Fac ce fac si tot aduc vorba despre MARIME... Off!

Asemanarea dintre cei doi, si al nostru ar fi ca al nostru.... a calatorit mult pe MARE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu