vineri, ianuarie 23, 2009

COPRA NOSTRA

Poiana Brasov.O zi superba de ianuarie,soare,aer curat,zgomot de atv-uri,ceva straini,dintre care jumatate tarani de la noi (ar trebui sa se ceara vize la iesirea din unele orase romanesti).Am de pierdut cam o ora intre doua filmari.Hotarasc, de comun acord cu colegii sa bem o "cafia" ei , respectiv una sau doua beri eu.La ideea blondei din grup alegem localul Capra Neagra.Mai exact pub-ul din incinta localului.Atmosfera placuta,muzica in surdina...noi si doua ospatarite.Ni se aduc meniurile.Deschid fix la pagina cu berea (coincidenta sau puterea obisnuintei?)."Bere la draught - 0,3 ml..6 lei." Cat a ajuns sa coste o lingurita de bere....! 0,3 LITRI e unitatea de masura corecta,"inculturistilor"! Mai in josul paginii, "Bere Perroni -0,5 ml (not again!)....8 lei.Comand una.Ospatarita foarte amabila,comanda vine repede,temperatura berii perfecta...dar....iar "probleme" cu unitatea de masura.Berea e mai mica decat cea comandata."Nu avem decat Ursus Black la 0,5".-Ochei,lasati asa...! Timpul trece,mai iau una...vine nota...8 (opt) lei bucata,16 lei doua beri,la 0,3 la pret de 0,5 , de litri,de mililitrii ,de lei noi,de.....de dreacu sa-i ia de furaciosi!!! Cei care ma cunosc stiu ca nu prea pretuiesc banii,dar de data asta m-am simtit prostit,furat,pacalit pe fata.Deasupra mesei "trona" numarul de telefon OPC Brasov.Dar eu mai aveam 5 minute si incepeam filmarea.Las-o ashea Litzene! Nu face nimic.-Am sa ma descarc pe blog, imi zic,iau ultima gura de bere,amara precum viata,si merg mai departe.Dar totusi...Bai patroni inculti si furaciosi,bai care pe langa adaosul comercial de "intre 0 - 300 % mai si pacaliti clientul...decat sa moara "capra neagra",sau cea a vecinului,mai bine MURITI voi....!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu