joi, noiembrie 27, 2008

POEZIE MELANCOLICO-BLEGOASA

Sa nu ma-ntrebi de unde vin …
De la fumat de ce nu ma abtin.
De ce la viata mea nu tin,
De ce nu cred in Mos Craciun.

Sa nu ma-ntrebi al cui am fost,
Sa nu ma iei, cand uit, la rost
Sa nu ma tii de mana, fiindca in oglinda-ti sade bine.
Sa nu simti doar ce spun, ci si ce simt in mine.

Sa nu-mi ceri ce nu iti pot da,
Sa nu adormi cu sanul tau in mana mea,
Sa nu te uiti cu ochi frumosi la mine,
Sa nu te-ntrebi de locul meu e langa tine

Ci sa ma iei asa cum sunt
Asa cum m-am gasit eu pe acest Pamant;
Sa ma ajuti sa ma-nteleg pe mine
Sa-mi fie mie, tie, noua bine.

Sa lasi sa treaca tot ce-i rau,
Sa vezi si drumul tau si drumul meu.
Sa stii ca sunt acolo undeva si eu
Sa-mi dai putere, putere sa-ti dau eu.

Sa ma ajuti sa impodobesc Craciunul
Sa fie sute, nu doar unul
Sa ma saruti de Anul Nou
Si cel ce-l cauti sa fiu EU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu