joi, noiembrie 13, 2008

ATUNCI I-AM CONDAMNAT PE TOTI LA MOARTE!

Marti.Noapte. “Combinatie”nereusita sau…nerecomandata. Merge… ma bag!” am soseaua mea/ cu un singur sens/ma va duce undeva…!” M-am ametit! Ce fain e! Ce lumina multa,ce colorata!.... “razi ca prostu`, mah!” ha, ha, ha! Nu-mi gasesc locul. Nu-I nici aici…. Al “cui” esti tu, mah?!? Ce?? Se ingroasa gluma? A fost subtire vreodata? Vine “raul”! ia wc-ul in brate! Ai grija la ochi! Imi este frica de mine sau pentru mine?!?Incep sa aud liniste.(sau linistea) Ce bine e!Si …cald!”Mother’s lap”!Iar prea multa lumina.Noaptea e facuta pentru intuneric. O voce de femeie care ma minte frumos,copilareste….o voce de barbat care are grija de mine.Nu!Nu e El!Nu m-ar intreba niciodata “Bah! frate,ce-ai?”!...” ?”!...”Am obosit…!!!”Si repet asta, de cateva ori,ca si cum m-as odihni putin de fiecare data cand o zic.Imi e sete!Foarte tare…. sa treci prin atatea stari diferite,in doar cateva minute!!! Care doua ore?!!!Ha, ha!Eu nu am umblat la timp!In noaptea aia l-am tinut pe Dumnezeu de mana!

Un comentariu: